Uitkeringsronde

Elk kalenderjaar vindt een uitkeringsronde plaats waarin organisaties die zich richten op de Nederlands-Joodse gemeenschap een aanvraag kunnen doen voor een uitkering uit het uitkeringsbudget. Aanvragen in een kalenderjaar komen ten laste van het budget van dat jaar. Aanvragen kunnen doorlopend worden ingediend. Het bestuur neemt over aanvragen in principe binnen 3 maanden een besluit.

Als het – wegens buitengewone omstandigheden – niet mogelijk is binnen 3 maanden over een aanvraag te beslissen, wordt een aanvrager daarover tijdig geïnformeerd waarbij het bestuur laat weten op welke datum de beslissing tegemoet kan worden gezien.

Op het moment dat, tijdens de uitkeringsronde, het budget in een sector is uitgeput, kan in die sector in dat kalenderjaar geen subsidieaanvraag meer worden ingediend. 

Als het budget opraakt tussen het moment dat de aanvraag werd ingediend en het moment waarop het besluit over de aanvraag wordt genomen, wordt de aanvraag afgewezen. Aanvragen worden behandeld op volgorde van binnenkomst.

Bureau gesloten

Bureau Maror-gelden is gesloten van 31 juli t/m 16 augustus.

Uw project en de Corona-crisis

Als u subsidie hebt ontvangen voor een project dat vanwege Corona niet kan worden uitgevoerd zoals u van plan was, neem dan contact op met ons. Wij zullen met u meedenken en waar mogelijk oplossingen bieden. Wij verwachten dat u geen kosten maakt zolang onzeker is of, gezien de omstandigheden, een activiteit kan doorgaan.  
Als u nieuwe plannen hebt waarvoor u een subsidieaanvraag wilt indienen, houdt u er dan rekening mee of die gezien de voorschriften van de rijksoverheid en het RIVM zijn toegestaan.

Blijf gezond!

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.