Terugbetaling

Wanneer een aanvrager een besluit ontvangt waaruit blijkt dat hij geld moet terugbetalen aan Maror, wordt daarbij een termijn vermeld om de schuld te voldoen. Als hij de schuld niet binnen termijn terugbetaalt, krijgt hij een keer uitstel. Daarna wordt de vordering uit handen gegeven en starten incassomaatregelen. De kosten ter voldoening van de vordering zijn voor rekening van de aanvrager. Dit kunnen zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke kosten zijn.

De aanvrager wordt er bovendien op gewezen dat het niet tijdig terugbetalen van een schuld aan de stichting er toe kan leiden dat nieuwe subsidieaanvragen van de organisatie worden geweigerd op basis van artikel 6 van het Uitkeringsreglement.

Indien terugbetaling een probleem vormt verzoeken wij u contact op te nemen met Bureau Maror-gelden. Wij proberen dan gezamenlijk tot een oplossing te komen, bijvoorbeeld een verrekening of een terugbetalingsregeling.

Bereikbaarheid

Op donderdag 1 juni zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.00-14.00 uur. U kunt ons maandag 5 juni weer vanaf 9.00 bereiken. Wilt u worden teruggebeld? Stuur dan een mail naar collectieven@maror.nl.

Foto's gevraagd

Als u foto’s (of een filmpje) hebt van een door Maror gesubsidieerde activiteit zouden wij het leuk vinden deze op onze site te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.