Terugbetaling

Wanneer een aanvrager een besluit ontvangt waaruit blijkt dat hij geld moet terugbetalen aan Maror, wordt daarbij een termijn vermeld om de schuld te voldoen. Als hij de schuld niet binnen termijn terugbetaalt, krijgt hij een keer uitstel. Daarna wordt de vordering uit handen gegeven en starten incassomaatregelen. De kosten ter voldoening van de vordering zijn voor rekening van de aanvrager. Dit kunnen zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke kosten zijn.

De aanvrager wordt er bovendien op gewezen dat het niet tijdig terugbetalen van een schuld aan de stichting er toe kan leiden dat nieuwe subsidieaanvragen van de organisatie worden geweigerd op basis van artikel 6 van het Uitkeringsreglement.

Indien terugbetaling een probleem vormt verzoeken wij u contact op te nemen met Bureau Maror-gelden. Wij proberen dan gezamenlijk tot een oplossing te komen, bijvoorbeeld een verrekening of een terugbetalingsregeling.

Inspiratiemiddag en afscheidsreceptie

Op 10 juni nam Maror in Amsterdam afscheid van Micha Cohen als voorzitter en Joop Elzas als secretaris, die zich beiden 8 jaar lang met hart en ziel inzetten voor Maror. Tevens werd stilgestaan bij het verlies van Ronald Hené z’’l als bestuurslid, die 10 december 2017 overleed, amper een maand voor ook hij zijn 8 jaar zou vol maken. Nathan Kotek volgt Micha op als voorzitter.

Ter gelegenheid van deze bestuursveranderingen organiseerde Maror de inspiratiebijeenkomst Klaar voor de toekomst! onder leiding van Yuri van der Sluis. Het thema was: Is verbinding noodzakelijk om klaar te zijn voor de toekomst? Centraal stonden aanvragers en projecten die lees verder

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.