Terugbetaling

Wanneer een aanvrager een besluit ontvangt waaruit blijkt dat hij geld moet terugbetalen aan Maror, wordt daarbij een termijn vermeld om de schuld te voldoen. Als hij de schuld niet binnen termijn terugbetaalt, krijgt hij een keer uitstel. Daarna wordt de vordering uit handen gegeven en starten incassomaatregelen. De kosten ter voldoening van de vordering zijn voor rekening van de aanvrager. Dit kunnen zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke kosten zijn.

De aanvrager wordt er bovendien op gewezen dat het niet tijdig terugbetalen van een schuld aan de stichting er toe kan leiden dat nieuwe subsidieaanvragen van de organisatie worden geweigerd op basis van artikel 6 van het Uitkeringsreglement.

Indien terugbetaling een probleem vormt verzoeken wij u contact op te nemen met Bureau Maror-gelden. Wij proberen dan gezamenlijk tot een oplossing te komen, bijvoorbeeld een verrekening of een terugbetalingsregeling.

Nog autorisatie 2022 nodig?

Wilt u dit jaar nog een aanvraag doen en hebt u nog geen autorisatie? Vraag deze dan zo snel mogelijk aan. Wij garanderen verstrekking van de autorisatie als uw volledige aanvraag autorisatie uiterlijk 13 december binnen is en uw organisatie al bekend is bij ons.

Corona

Het bestuur heeft besloten de maatregelen met betrekking tot corona te beëindigen. Toekenningen vanaf 1 januari 2023 zullen geen speciale clausules meer bevatten.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.