Noodgevallen

In noodgevallen kan het bestuur beslissen om een aanvraag bij voorrang te behandelen. Een aanvraag kan een noodgeval zijn als het gaat om een plotseling door externe factoren ontstane situatie die bij voortduring ernstige schade aan zaken of letsel aan personen kan veroorzaken. Een noodgeval is vaak spoedeisend, maar een spoedeisende zaak hoeft geen noodgeval te zijn.

Indien u van mening bent dat er sprake is van een noodgeval en u wilt dat uw aanvraag daarom bij voorrang wordt behandeld, wilt u dit dan onder onze aandacht brengen door een schriftelijk verzoek toe te sturen, separaat van de aanvraag? Dit kan per e-mail.

U moet dit verzoek onderbouwen, waarbij u aannemelijk maakt:

  • dat de noodsituatie door externe factoren is ontstaan of beïnvloed en niet als gevolg van uw onachtzaamheid;
  • tot welke ernstige gevolgen de noodsituatie kan leiden.

Corona

Het bestuur heeft besloten de maatregelen met betrekking tot corona te beëindigen. Toekenningen vanaf 1 januari 2023 zullen geen speciale clausules meer bevatten.

Foto's gevraagd

Als u foto’s (of een filmpje) hebt van een door Maror gesubsidieerde activiteit zouden wij het leuk vinden deze op onze site te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.