Noodgevallen

In noodgevallen kan het bestuur beslissen om een aanvraag bij voorrang te behandelen. Een aanvraag kan een noodgeval zijn als het gaat om een plotseling door externe factoren ontstane situatie die bij voortduring ernstige schade aan zaken of letsel aan personen kan veroorzaken. Een noodgeval is vaak spoedeisend, maar een spoedeisende zaak hoeft geen noodgeval te zijn.

Indien u van mening bent dat er sprake is van een noodgeval en u wilt dat uw aanvraag daarom bij voorrang wordt behandeld, wilt u dit dan onder onze aandacht brengen door een schriftelijk verzoek toe te sturen, separaat van de aanvraag? Dit kan per e-mail.

U moet dit verzoek onderbouwen, waarbij u aannemelijk maakt:

  • dat de noodsituatie door externe factoren is ontstaan of beïnvloed en niet als gevolg van uw onachtzaamheid;
  • tot welke ernstige gevolgen de noodsituatie kan leiden.

Inspiratiemiddag en afscheidsreceptie

Op 10 juni nam Maror in Amsterdam afscheid van Micha Cohen als voorzitter en Joop Elzas als secretaris, die zich beiden 8 jaar lang met hart en ziel inzetten voor Maror. Tevens werd stilgestaan bij het verlies van Ronald Hené z’’l als bestuurslid, die 10 december 2017 overleed, amper een maand voor ook hij zijn 8 jaar zou vol maken. Nathan Kotek volgt Micha op als voorzitter.

Ter gelegenheid van deze bestuursveranderingen organiseerde Maror de inspiratiebijeenkomst Klaar voor de toekomst! onder leiding van Yuri van der Sluis. Het thema was: Is verbinding noodzakelijk om klaar te zijn voor de toekomst? Centraal stonden aanvragers en projecten die lees verder

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.