Noodgevallen

In noodgevallen kan het bestuur beslissen om een aanvraag bij voorrang te behandelen. Een aanvraag kan een noodgeval zijn als het gaat om een plotseling door externe factoren ontstane situatie die bij voortduring ernstige schade aan zaken of letsel aan personen kan veroorzaken. Een noodgeval is vaak spoedeisend, maar een spoedeisende zaak hoeft geen noodgeval te zijn.

Indien u van mening bent dat er sprake is van een noodgeval en u wilt dat uw aanvraag daarom bij voorrang wordt behandeld, wilt u dit dan onder onze aandacht brengen door een schriftelijk verzoek toe te sturen, separaat van de aanvraag? Dit kan per e-mail.

U moet dit verzoek onderbouwen, waarbij u aannemelijk maakt:

  • dat de noodsituatie door externe factoren is ontstaan of beïnvloed en niet als gevolg van uw onachtzaamheid;
  • tot welke ernstige gevolgen de noodsituatie kan leiden.

Bureau gesloten

Bureau Maror-gelden is gesloten van 31 juli t/m 16 augustus.

Uw project en de Corona-crisis

Als u subsidie hebt ontvangen voor een project dat vanwege Corona niet kan worden uitgevoerd zoals u van plan was, neem dan contact op met ons. Wij zullen met u meedenken en waar mogelijk oplossingen bieden. Wij verwachten dat u geen kosten maakt zolang onzeker is of, gezien de omstandigheden, een activiteit kan doorgaan.  
Als u nieuwe plannen hebt waarvoor u een subsidieaanvraag wilt indienen, houdt u er dan rekening mee of die gezien de voorschriften van de rijksoverheid en het RIVM zijn toegestaan.

Blijf gezond!

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.