Terugbetaling

Alleen voor aanvragen t/m Ronde 2015

Wanneer een aanvrager een besluit ontvangt waaruit blijkt dat hij geld moet terugbetalen aan Maror, wordt daarbij een termijn vermeld om de schuld te voldoen. Als hij de schuld niet binnen termijn terugbetaalt, krijgt hij een keer uitstel. Daarna wordt de vordering uit handen gegeven en starten incassomaatregelen. De kosten ter voldoening van de vordering zijn voor rekening van de aanvrager. Deze kosten kunnen zowel gerechtelijke als buitengerechtelijke kosten zijn.

De aanvrager wordt er bovendien op gewezen dat het niet tijdig terugbetalen van een schuld aan de stichting er toe kan leiden dat nieuwe subsidieaanvragen van de organisatie worden geweigerd op basis van artikel 5 van het Uitkeringsreglement.

Indien terugbetaling een probleem vormt verzoeken wij u contact op te nemen met Bureau Maror-gelden. Wij proberen dan gezamenlijk tot een oplossing te komen, bijvoorbeeld een verrekening of een terugbetalingsregeling.

Sectoren gesloten

Het budget van de sectoren Religie, Jongeren en Zorg voor 2021 is uitgeput dan wel overvraagd. In deze sectoren kunt u dit jaar geen aanvraag meer indienen.

Nog autorisatie 2021 nodig?

Wilt u dit jaar nog een aanvraag doen en hebt u nog geen autorisatie? Vraag deze dan zo snel mogelijk aan. Wij garanderen verstrekking van de autorisatie als uw volledige aanvraag autorisatie uiterlijk 14 december binnen is en uw organisatie is al bekend bij ons.

Bureau gesloten rond jaarwisseling

Bureau Maror-gelden is gesloten van 23 december t/m 2 januari.

Uw project en de Corona-crisis

Klik hier voor meer informatie.

Chanoeka sameach!

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.