Bezwarencommissie

De stichting kent een Bezwarencommissie en een Bezwaarschriftenreglement. Maar bezwaar is alleen nog mogelijk tegen besluiten naar aanleiding van aanvragen die zijn ingediend in de uitkeringsrondes tot en met 2015.

De procedure is in dat geval als volgt. U richt een bezwaarschrift aan het bestuur van de stichting dat dit ter advisering voorlegt aan zijn Bezwarencommissie. De Bezwarencommissie kan een hoorzitting beleggen waar u uw bezwaarschrift mondeling kunt toelichten en waar de commissie u vragen kan stellen. De commissie adviseert vervolgens het bestuur en het bestuur neemt een besluit. Zie Aanvragen t/m Ronde 2015 voor meer informatie.

Tegen beslissingen van het bestuur op grond van het Uitkeringsreglement dat per 1 januari 2016 in werking is getreden staat geen bezwaar open.

Snel een besluit en daarna starten

Subsidie aanvragen kan het hele jaar door. U moet wel eerst autorisatie aanvragen voor uw organisatie. Na ontvangst van het besluit (uiterlijk drie maanden na aanvraag) en afhankelijk van de door u opgegeven begindatum kunt u van start gaan. Dan pas mag u kosten gaan maken. Er is maar één uitzondering wanneer eerder kosten mogen worden gemaakt, zie de pagina De Begroting op de aanvraagsite. Zorg dat u ruim tevoren uw aanvraag indient. Er is in het algemeen geen verlenging van de uitvoeringsperiode mogelijk. Maak een realistische planning en wacht na een besluit dus niet te lang voor u begint. De kalender op de pagina Wanneer aanvragen en beginperiode helpt u om te plannen. Zie ook de pagina Looptijd en de Aandachtspunten 2018.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.