Bezwarencommissie

De stichting kent een Bezwarencommissie en een Bezwaarschriftenreglement. Maar bezwaar is alleen nog mogelijk tegen besluiten naar aanleiding van aanvragen die zijn ingediend in de uitkeringsrondes tot en met 2015.

De procedure is in dat geval als volgt. U richt een bezwaarschrift aan het bestuur van de stichting dat dit ter advisering voorlegt aan zijn Bezwarencommissie. De Bezwarencommissie kan een hoorzitting beleggen waar u uw bezwaarschrift mondeling kunt toelichten en waar de commissie u vragen kan stellen. De commissie adviseert vervolgens het bestuur en het bestuur neemt een besluit. Zie Aanvragen t/m Ronde 2015 voor meer informatie.

Tegen beslissingen van het bestuur op grond van het Uitkeringsreglement dat per 1 januari 2016 in werking is getreden staat geen bezwaar open.

Met vakantie?  

Diende u pas een aanvraag in en gaat u met vakantie? Wij sturen een verzoek om aanvullende informatie desgewenst tijdelijk ook naar een extra door u opgegeven e-mailadres.

Verplichting publiciteit

Bij aanvragen vanaf 11 juli 2018 bent u verplicht publiciteit te geven aan de steun van Maror voor uw activiteit. Daarmee helpt u ons meer mensen en organisaties, en daarmee meer activiteiten, te bereiken. Zie ook de pagina Publiciteit.

Hoe medefinanciering aantonen?

Lees hier welke informatie een betaalbewijs uit internetbankieren moet bevatten.

Contact

Bureau Maror-gelden
Weteringschans 126
1017 XV Amsterdam

T 020-679 93 73
020-673 35 89
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.