Bezwarencommissie

De stichting kent een Bezwarencommissie en een Bezwaarschriftenreglement. Maar bezwaar is alleen nog mogelijk tegen besluiten naar aanleiding van aanvragen die zijn ingediend in de uitkeringsrondes tot en met 2015.

De procedure is in dat geval als volgt. U richt een bezwaarschrift aan het bestuur van de stichting dat dit ter advisering voorlegt aan zijn Bezwarencommissie. De Bezwarencommissie kan een hoorzitting beleggen waar u uw bezwaarschrift mondeling kunt toelichten en waar de commissie u vragen kan stellen. De commissie adviseert vervolgens het bestuur en het bestuur neemt een besluit. Zie Aanvragen t/m Ronde 2015 voor meer informatie.

Tegen beslissingen van het bestuur op grond van het Uitkeringsreglement dat per 1 januari 2016 in werking is getreden staat geen bezwaar open.

Bereikbaarheid Bureau

Op maandagmiddag 18 maart zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar. Wilt u worden teruggebeld? Stuur dan een mail naar collectieven@maror.nl. U kunt ons dinsdag 19 maart vanaf 11.00 weer bereiken.

Israel

De vreselijke gebeurtenissen in Israel vervullen ons allen met afschuw. Ook wij als Nederlands-Joodse gemeenschap voelen ons getroffen en zijn zeer geraakt door dit geweld. Wees sterk en steun elkaar.

Vragen over subsidie? Bel ons gerust

Hebt u vragen over het doen van een aanvraag, of wilt u overleggen of uw plannen voor subsidie in aanmerking komen? Bel dan vooral even met ons.
Kreeg u eerder al subsidie en hebt u daarover een vraag? Ook die beantwoorden we graag.
Wij zijn van maandag t/m donderdag van 9.00 – 17.00 uur bereikbaar op 020 – 679 9373 en ook via collectieven@maror.nl.

Contact

Bureau Maror-gelden
T 020-679 93 73
E collectieven@maror.nl

openingstijden

Bureau Maror-gelden is geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 17.00 uur.